Przejdź do treści

Umów się na rozmowę ws. obniżenia kosztów w Twojej firmie

  • Tracisz mnóstwo czasu na wyszukanie odpowiedniego dokumentu?

  • Koszty ich archiwizowania są zbyt wielkie? 

Mamy na to rozwiązanie!!

Sytuacja na rynku wręcz wymusza racjonalizację kosztów działalności gospodarczej przez firmy - w tym kontrola drukowania i zarządzania dokumentami.

MDS obieg dokumentów Zielona Góra

EKONOMICZNE: pełna przejrzystość kosztów oraz oszczędności w wysokości do 30%

MDS może zmniejszyć całkowite koszty posiadania (TCO):
  • Ograniczenie wykorzystania materiałów takich jak papier i toner.
  • Redukcja kosztów energii.
  • Obniżenie kosztów usług i wsparcia.
  • Ograniczenie wydruków poprzez wykorzystanie systemu uprawnień (np. wydruk kolorowy).
  • Czynniki kosztowe mogą być w łatwy sposób identyfikowane i usuwane.

Nasza praca zaczyna się od zbierania danych i poznania charakteru działalności Państwa firmy. Oceniamy całe środowisko obiegu dokumentów w firmie – począwszy od audytu (inwentaryzacji) floty urządzeń do oceny obecnie występujących warunków finansowych. 

Wykorzystujemy analizę, jak również przeprowadzone wywiady i ankiety. Pozwala nam to na wskazanie wszystkich obszarów marnotrawstwa i przyczyn niskiej wydajności środowiska dokumentu. Wynik raportu jest jasny i czytelny wskazując obszary oszczędności pieniędzy oraz optymalizacji procesów. 

Realizacja samego wdrożenia systemu jest nadzorowane przez profesjonalny zespół projektowy przy współpracy z wykwalifikowaną grupą techników i inżynierów. Implementacja może również być wykonywana po godzinach pracy Twojego biznesu lub w weekendy, tak, aby utrudnienia były możliwie najmniejsze.
Przeprowadzamy szkolenia z aplikacji Personel i HELPDESK, aby wyeliminować błędy i przestoje

MDS KyoceraKolejnym etapem jest zarządzanie drukowaniem, czyli zainstalowanie systemu i rozwiązania do zarządzania dokumentami zarówno w postaci papierowej, jak i elektronicznej.
Jest to zaawansowane oprogramowanie umożliwiające kontrolę urządzeń, zdalne zarządzanie drukarkami, dokładne rozliczanie kosztów związanych z produkcją dokumentów na użytkownika, departamenty, działy czy projekty.

Na życzenie klienta wdrażamy autorski system obiegu dokumentów i elektronicznej archiwizacji Vario. Jest przeznaczony zarówno dla firm MSP - w wersji Vario.ONE, jak i dla firm dużych - jako Vario.BPM. Jego zadaniem jest archiwizacja dokumentów, pism i korespondencji w postaci elektronicznej i tradycyjnej, archiwizowanych po zeskanowaniu.

 

Zamów mds kyocera